Hoho, yessss. im sick

Hisan bloggen ;)
I know i know jag har inte skrivit på hundra miljarder år hehe :)
Men ibland orkar man bara inte skriva om allt som händer ;D
Aja men nu är blogg pouset över ! IM BACK ON TRACK PEOPLE!!
Men idag var jag i skolan på morgonen, men jag hade varit sjuk på måndag och tisadag också , så jag mådde visst inte så bra än :/
Det komiska va att Moa och Julia också mådde dåligt och var sjuka idag så alla vi tre gick hem samtidigt, men inte planerat.

DAGENS KONVERSATION:

Julia hade precis gått av tvärbanan, det kommer en kinesisk par (elr japansk) Och sätter sig mitt imot mig.
Först ler kvinnan åt mig och jag är trevlig och ler tillbaka haha :P
Sen efetr typ 5 minuter säger kvinnan med skit stor brytning:
-I take picture.
Jag ba- What?
hon ba - I take picture of you?
Hon ba igen - You so beautiful!
Jag ba -okej. Så tar hennes man bild bild på mig och den kinesiska kvinnan tillsammans.
Sen visar hon bilden och ba- OOH so beautiful.
Sen sätter sig hennes man brevid mig och då tar hon bild på oss! AAAH VA PINSAMT DET VA!! HOHOHO
Yesss haha dagens rolighet var det... :D
Puss och kram! <3333

Kommentarer
Postat av: Hannah :P<3

haha modellrhysie xD <3

2010-05-05 @ 13:21:11
URL: http://hlmh.blogg.se/
Postat av: berit

Men du ser så otroligt bra ut, alldeles för bra för att det ska vara bra för dig egentligen, så du får nog vänja dig vid att folk vill ta foton av dig! Och bli famous! Lilla star!

2010-05-05 @ 20:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0