.

Heeeey!
Igår va jag på Julias tjejmiddag ;) Det var väldigt mysigt förutom att jag hade feber då rå -.- Men iallafall så åt vi tacos och sen gick vi och hyrde filmen Orphan :) Jag hade sett den men den var lika läskig den här gången också!!!

Ser inte så läskig ut men det är den :O

Egentligen så skulle man sova över hos Julia men jag åkte hem för att ja hade feber, Moa åkte för att hon mådde dåligt tror jag och Ella åkte hem för att hon hade teater nästa dag :P


Bild från igår :D

Mina presenter till Julia :)


hahahahha när vi sjöng för Julia :D
(bilder tagna från Julias blogg)

Jaaa, men nu är jag hemma och har feber :/
Puss! <33

Kommentarer
Postat av: Lullu

Mej filmen suger ju =P Man blir inte ens rädd ju =P

2010-05-13 @ 15:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0