Ny blogg eller header och sånt :)

Tjenare bloggen :)
Jag är hemma idag för att jag bor på Gröna linjen, den var avstängd idag :/ Och alla ersättningsbussar var proppfulla, så de stannade inte :( Känner ni hur j*vla kallt det är ute eller? ÅÅÅ jag fryser bara jag tänker på det (lite dramatiskt kanske hehe)
men iallafall, vad tycker ni om nya headern? Jag kände för att ha något lite nytt :) Min kusin gjorde den :D
Har någon sett filmen "Dear John" ? Den ska vara jäääätte bra och jag vill verkligen se den. Eller föresten den har ju inte kommit ut en, hehe.
Just nu sitter jag och äter Risifrutti ;) Det är jätte gott :)

Mitt hår står ut lite hahaha <33


Kommentarer
Postat av: carlaaaa

2010-02-23 @ 19:05:54
Postat av: carlaaaa

2010-02-23 @ 19:05:54
Postat av: carlaaaa

2010-02-23 @ 19:05:54
Postat av: carla

din nya header är jättefin ! <3

2010-02-23 @ 19:06:42
URL: http://firstfeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0