Jag måste blogga ändå !

Tjenare ;) :P
Jag vet att jag inte har bloggat på typ 5 miljarder år. ;/ Mamma sa att jag inte fick ha blogg :O but i cant live without my blog! Idag cyklade jag och hem till Joanna =) det ända dåliga va att det rengnade SKIT MKT! Men det var ju ändå skönt :P Hemma hos Joanna så fikade vi lite i början med min mamma hennes mamma och pappa + mormor ;) Och sen resten av tiden fixade Joanna sitt rum lite och jag va på datan ..HAHA!
Nu är jag hemma efter en lång cykeltur i regnet  :S eller lång och lång :P Jajaa, jag e hemma med zeila och hennes kompis. De bakar :D mmmmmm gott det ska bli! (vet inte egentligen vad det är de bakar för nåt) ...
mamma och pappa gick till nån fest typ 10 minuter sen xD

Jag i mina mys kläder som man typ inte ens ser :P
jag har typ nån konstig linge på min näsa ? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0