Ny blogg ;)

Hej jag heter Rhys Clarstedt  (jag har också ett mellan namn + ett till efternamn) . Om ni tycker att namnet Rhys är lite konstig, så är det för att jag var född i USA, jag kom till Sverige nästan 2 år sedan. Men jag kan flyttande svenska!!!!  I det här bloggen kommer ni att få höra nårgra namn (mina kompisar) Och för att ni ska veta vem de är:
Julia
Moa
Ella
         Och andra tjejiga namn :D

Men iallafall, kl är halv tio...jag brukar inte vakna så tidigt  :P  Idag ska jag till min gammal farmor, HON ÄR  105 ÅR GAMMAL!  Hon hör typ ingenting när man försöker att prata med henne. Jag hoppas att jag hinner hem till vara med någon. Eller Julia skulle typ också åka till sin Farmor som bor någonstans, så jag tror kanske Moa kan idag? :D 

HAHA! Jag hittade några bilder på när jag, Moa och Ella gungade på en skit stor gunga hemma hos mig :P




Jag hehe (jag ser inte ut sådär på riktigt..)

Jag och Moa haha


Ella fanns visst inte på de här bilderna, :/
 
Igår kväll kollade jag och min familj på filmen Hitch, jag har sett den förut men den är ändå skit rolig ;)

Bilder från igår (NYA SKOR!)

SKORNA!

Jag vet jag såg väldigt konstig ut... :P

P.S jag ska kanske gå till Måns Zelmelövs konsär idag. (han uppträder i Högdalen, DET ÄR GRATIS! :O)

Puss o Kram, Rhys <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0