<33

Hej hej,
Idag har jag börjat hata min sång lärare, hehe. Hon skrek åt mig + mina kompisar UTAN ANLEDNING! :O
Men iallafall, dagen har gått väldigt fort. Vi hade först dubbelsång (jag går på Kulturama om jag inte redan har sagt det :P)
Sen så hade vi vanliga lektioner t.ex matte, svenska och SO. Efter skolan gick jag och Julia till någon ställe vid vår skola och spelade lite fotboll, eller vi nickade och passade bollen :D. Jag och mamma har precis kommit tillbaks från biblioteket i Högdalen, inte världens roligaste ställe, enligt mig. Men vi skulle bara låna lite böcker som vi skulle kunna läsa på flyget (till USA!) men jag vill helst kolla på filmer på flygplanet. Jag har lite fobi för flygplan, därför hatar jag att sitta nära fönstret :P :S .
                                                          Hehe
Dagens outfit:
ser inte mitt ansikte meeen...

Kommentarer
Postat av: >.:Julia Borggren:.<

söte fiiiiiiis då :)

2009-07-31 @ 21:06:27
URL: http://jmbp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0