hemma igen ^.^

HELLO AGAIN!
Jag kom tillbaks från USA igår, jag har "JETLAG" (asså jag är trött för att jag är inte van med tidsskillnaden än :/) därför vaknade jag halv sex idag, hehe,. Men jag är jätte pigg, klockan är halv åtta just nu. Julia sa till mig att ringa när jag vaknade, men, jag gjorde inte det..hon skulle ha blivit lite sur tror jag. Så jag ringer klockan 11 istället.
Det var jätte roligt i USA, det var jätte varmt :D Så jag tror att jag har blivit lite brun, eller jag hoppas ju iallafall. Men jag var bara där i en månad. Jag fick massor med nya kläder, jag måste bara ta några bilder på de, efter det ska jag försöka lägga in de.
Jag ska förhoppnings vis vara med Julia och Moa idag, jag måste se de innan jag dör :) OM NI LÄSER DET HÄR SÅ FÅR NI RINGA MIG!
Jag orkar tyvärr inte skriva mer...
Puss o kram, Rhys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0