Lusten har kommit tillbaks!

Hej fina blogg!
Jag vet att jag inte har bloggat på sk*t länge :P Men jag hade tappat lusten helt :/ Ska försöka komma igång igen så FORTSÄTT BESÖKA!
Har sökt till videofyme så jag kommer börja ha videoinlägg ;) NI får då höra min vackra amerikanska brytning :P hahaha. Idag började vi 8:15 :O Jätte tidigt enligt mig -.- först kollade vi på femmorna som gjorde Lucia tåget, sen hade vi klassfika :) Till sist hade vi dans från 10 - 3 ...japp vääääldigt lång dag kan man säga :)
Ska kolla på idol ikväll. Eller inte hel hela, haha jag hejade på Tove :( nu när hon har gått ut kommer det bli lite lång tråkigt . vill bara se vem som vinner .
Imorgon vill jag gå och sjunga Julsånger någonstans me kompisar (kanske tjäna ihop lite pengar :D?)
Till: Julia, Moa,Ella och andra RING MEJ!
GOD JUL! <3

Kommentarer
Postat av: ella

ofc! lets sing ! :) yeah!

äntligen , din bllogg äär så himla bra (När du skriver)

puss & kram /ella

2009-12-11 @ 19:44:25
URL: http://fevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0