HAhhaha vår video :) förklarad me bilder . Allt som står under bilderna är det vi säger i filmen!

JULIA SÄGER: Hej bloggisar alla fans who totally love me!Idag ska jag hitta två nya bästakompisar . Eftersom jag är så bra så ska jag ha dubbelt av allting
JULIA SÄGER IGEN: Mina två ny bästa kompisar ska ha  Kärlek och Parfym!
JULIA SÄGER: Och såklart snygghet! Här har ni ett levande bevis på det !
HON VISAR DE SOM HON SKA GÖRA TILL HENNES NYA BÄSTA KOMPISAR! (vi är inte såhär på riktigt!)
JAG SÄGER I DENNA BILD: Jag tror du har fått en finne :O
ELLA SÄGER: NEJ! JAG HAR JÄTTE FIN HUD! (sen så kollar båda bort)
Ella går upp och ska "visa vad hon kan"
ELLA SÄGER:Jag har kärlek och parfym! (sen så ger hon ett halsband till Julia ) och säger :Här får du en halsband .Det är en stjärna SOM JAG!
Sen så går jag upp och ska "visa vad jag kan" .
JAG SÄGER:var är kameran ? JAHA! (Jag går in i mitt rum i typ en sekund och sen kommer jag ut igen)
JAG SÄGER: Jag har snygghet!
Sen kommer Ella och ska va bakrunds dansare till mig medans jag sjunger hero av Charlotte Perrelli :P
JAG SJUNGER: OH OH OUT OF THE LIGHT LIKE A STAR LIKE A

JAG SJUNGER: HERO!

Julia försöker bryta .. Men jag säger : BRAKE IT DOWN NOW! DU DU DU DU DUDUDU

JULIA SÄGER: Ja..vi har har ett riktigt starkt startfält! Men de behöver en TOTAL MAKEOVER!

Nu kommer den här låten på :)



Vi snurrar från konstiga...

Till SNYGGA!

Nu ska vi göra värsta catwalken :P

Jag snubblar JULIA SÄGER: Fortsätt med passion!( till Ella )
JULIA SÄGER : POSA! (jag posar inte istället börjar jag gå bakot)    *VI ÄR VERKLIGEN INTE SERIÖSA!*

Sen så säger jag typ JAHA! och springer tillbaks :) Jag orkar inte göra mer nu!

IGEN! VI VAR INTE SERIÖSA! Och tänk att det här egentligen en film som vi gjorde och att jag skippade massa saker :P


Vad tycker ni? HISS eller DISS på det här ? :)
Puss o kram , R

Kommentarer
Postat av: julia borggren

HAHA HIIIIISS! (eftersom jag är med) drev :P Nej men , väri fanni :D Älskar dej rhys grisen , pusssss

2009-12-11 @ 21:00:32
Postat av: ella

hiss ! :P

men asså på den sista bilden är jag INTE seriös, det ser ut som det.... HAHAH jag och mitt lilla hjärta ! :DDD

2009-12-14 @ 18:47:35
URL: http://fevv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0