Börjar skolan imorgon -.-'

hej :D Sorglig rubrik, jag vet :P Men sommarlovet är FÖR KORT! Igår va jag på bio med Joanna och Mormor, vi såg filmen "sommaren med göran" hade skit roliga delar :P Efter det så gick jag hem till Joanna :D vi har en blogg som vi har tillsammans också, den heter www.jjoys.blogg.se .
Jag vet att jag inte har skrivit på JÄÄÄÄÄTTE länge, men jag tycker om jag ska va ärlig att det blir lite lång tråkigt att sitta och skriva på datan :P hehe. Men Zeila och hennes kompis Melisa (stavas det med ett L eller två? :P =) ) kom och sa att bloggen va bra sååå, jag fortsätter väl =P Jag tror att jag ska dricka lite te, :) gott gott. Och kanske ta en chocolate chip cookie =)
Ha det så bra, puss och kram, Rhys

Kommentarer
Postat av: tovesandström

åh, va fin blogg :)

2009-08-29 @ 15:34:53
URL: http://tovesaandstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :)

2009-08-30 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0